Conditii de garantie

Conditii garantie

 

ATENTIE ! Clientul are obligatia de a verifica coletul in prezenta celor de la firma de curierat care livreaza coletul.

Prima procedura este sa achitati coletul, asa procedeaza firma de curierat. Dupa ce ati achitat, verificati coletul. In cazul in care constatati ca produsul este deteriorat, sau ambalajul este desigilat, rupt, murdar, etc, se face un proces verbal impreuna cu agentul firmei de curierat care v-a livrat coletul, pentru a dovedi ulterior ca nu l-ati deteriorat dumneavoastra, si ne anuntati imediat ce puteti pentru a va recupera banii, sau pentru a va schimba produsul.
 

Garantia se solutioneaza la sediul DOMATRIX SRL prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Garantia este solutionata in maxim 20 zile lucratoare de la receptionarea produsului in service. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului. Garantia se aplica in conformitate cu HG 394/1995 si HG 786/1996. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, insotite de urmatoarele documente:

- chitanta de ramburs primit de la Fan Courier /factura de achizitie emisa de DOMATRIX SRL (copie)

- deviz de montaj in service autorizat RAR in care sa fie mentionata data montarii si nr de kilometri la montare/demontare, insotit de factura fiscala;

- nota de constatare emisa de un service autorizat RAR prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea

- copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri :

- piesa nu a fost montata intr-un service de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului; - piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;

- piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;

- piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit;

- piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;

 

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@domatrix-tuning.ro Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

Orice reclamatie se primeste in scris prin email office@domatrix-tuning.ro si se va raspunde in termen de 3 zile de la data inregistrarii. In cazurile speciale in care nu se poate constata in cadrul societatii, deficienta produsului in garantie si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare a produsului, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului din partea producatorului in spiritul Legea nr. 449/2003

 

Nu se acorda termenul de 18 luni la urmatoarele categorii de piese: filter, becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metaloplastice si simeringuri, curele de transmisie si distributie, elemente de aprindere.

 

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile, in functie de pretul extern sau fluctuatia cursului valutar. Marfa se factureaza in RON.

Termenul de livrare pentru produsele, care nu sunt pe stoc este de maxim 30 de zile de la lansarea si confirmarea comenzii.

 

 Reguli pentru returnarea produselor

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000.
Produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Domatrix S.R.L.-D, va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport si se face prin mandat postal sau virament bancar.

Nu se accepta retur elemente de caroserie, bari,eleroane, pleoape vopsite!Verificarea compatibilitatii si a accesoriilor necesare montajului trebuie facuta inainte de vopsire , orice motiv invocat dupa ce produsul a fost vopsit nu mai poate fi acceptat

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Nu se accepta retur fara un motiv intemeiat accesoriile, jantele sau anvelopele car au fost comandate, importate special la cererea clientului si pentru care au fost achitat un avans.

Nu pot fi returnate fara motiv intemeiat stickerele produse la comanda clientului.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate.

Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Domatrix S.R.L.-D nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului. Costul transportului produselor de la S.C. Domatrix S.R.L.-D catre client si de la client catre S.C. Domatrix S.R.L.-D revine in responsabilitatea clientului.

In cazul in care produsul cumparat este nefunctional sau prezinta erori de fabricatie va trebui sa ne contactati in termen de 1 zi de la primirea acestuia, prin e-mail sau telefonic. Acesta va fi inlocuit cu unul nou dupa ce se va constata starea de nefunctionalitate a acestuia de catre www.domatrix-tuning.ro . Daca produsul nu va putea fi inlocuit se va achita contravaloarea acestuia.

Problema returului va fi solutionata intr-un termen de 15 zile lucratoare de la instiintare. Domatrix-tuning.ro nu suporta costul returului.

Nu se accepta la retur:
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele care nu se afla in ambalajul original
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
- Produsele vandute in cadrul unei promotii
- Produsele de origine, cele fabricate sub sigla producatorului automobilului
- Produsele de origine comandate gresit de catre client : piese electrice, chei, cilindrii inchidere, module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri,
centuri de siguranta ), huse si acoperiri.
-Nu se accepta pentru a fi returnate piesele care au fost importate de catre societatea noastra la cererea expresa a clientului. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate in momentul in care lanseaza comanda si are obligatia sa se asigure ca piesa pe care urmeaza sa o comande in acest regim special este exact aceea de care are nevoie.

Domatrix-Tuning.ro este responsabila pentru furnizarea la termenul stabilit a piesei corespunzatoare. Se considera comenzi speciale orice comanda adusa pe baza unei comenzi cu avans de 30%

In cazuri exceptionale, se pot returna si aceste repere, dar NUMAI cu primirea in prealabil a acceptului furnizorului extern si a suportarii de catre client a unui procent din valoarea piesei in cauza, procent ce urmeaza a fi stabilit pentru fiecare caz in parte.

Acesta contine penalitatile solicitate de fabrica, cheltuielile de transport si orice alte cheltuieli ocazionate de returnarea piesei.